Siuntimas ir pristatymas

Pristatymo laikas

Atkreipkite dėmesį, kad pristatymo laikas yra orientacinis, pagrįstas numatomu pristatymo laiku, kurį gauname iš atitinkamų tiekėjų. Kartais atskirų produktų užsakymai laikinai sustabdomi, todėl jie gali vėluoti; ypač jei siunčiamos atsarginės dalys arba tiekėjai yra užsienyje. Visada galite naudoti unikalią nuorodą, kurią gavote pateikę užsakymą, kad gautumėte naujausią informaciją apie jo būklę.

Siuntimas ir pristatymas

Siuntas pristatome visame pasaulyje ir, jei neprašoma kitaip, siunčiame per DPD, GLS, UPS ir DSV. Užsakymus, kurių vertė 99 EUR ar daugiau, ES teritorijoje siunčiame nemokamai, jei kaip pristatymo būdą pasirinkote GLS. Pristatymo laikas taip pat priklauso nuo pristatymo adreso ir nuo to, ar turime sandėlyje pageidaujamos spalvos / varianto gaminį. Specialių užsakymų atveju pristatymo laikas gali būti ilgesnis - informacijos apie numatomą gamybos laiką rasite atskirų gaminių aprašymuose.

Mes neatsakome už vėlavimus, kuriuos sukelia siuntų gabenimo įmonės.

Visas savo prekes siunčiame siuntinių paštu. Tai suteikia galimybę sekti siuntas, jei kyla problemų ar vėluojama.

Jei siuntos siunčiamos už ES ribų, turėkite omenyje, kad jūsų užsakymas gali vėluoti, kol bus išmuitintas, ir kad mes neatsakome už su muitine susijusius vėlavimus. Jūs esate atsakingi už bet kokius muito ar importo mokesčius.

Patikrinkite pristatytą užsakymą

Patikrinkite savo siuntos turinį, kai tik ji bus pristatytas. Įsitikinkite, kad gavote tinkamą, nepažeistą gaminį ir kad siuntoje nieko netrūksta. Jei to nepadarysite per atitinkamą laiką (dvi dienas) po pristatymo, svetainė Lampemesteren.hu negali būti laikoma atsakinga už jokią žalą. Jei siunta ir (arba) jos turinys pristatymo metu yra sugadinti, turėtumėte pateikti pretenziją naudodamiesi unikalia nuoroda, kurią gavote pateikę užsakymą – tiesiog spustelėkite „Pretenzija“ būsenos puslapio apačioje ir vadovaukitės nurodymais. Jums reikės išorinės ir vidinės pakuotės– įskaitant pristatymo etiketę – bei pačios žalos nuotraukų.

Lampemesteren.lt neatsako už transportavimo metu sugadintus produktus. Visada labai kruopščiai pakuojame jūsų užsakymą, kad kuo labiau sumažintume galimus pažeidimus siunčiant.

Jei turite klausimų ar problemų, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi. Su mumis galite susisiekti el. pašto adresu (info@lampemesteren.lt), per tiesioginio pokalbio programėlę arba telefonu. Šiuo metu klientų aptarnavimo skyrius gali nagrinėti tik anglų kalba atsiųstas užklausas.