Patikrinkite savo siuntos turinį, kai tik ji bus pristatytas. Įsitikinkite, kad gavote tinkamą, nepažeistą gaminį ir kad siuntoje nieko netrūksta. Jei to nepadarysite per atitinkamą laiką (dvi dienas) po pristatymo, svetainė Lampemesteren.hu negali būti laikoma atsakinga už jokią žalą. Jei siunta ir (arba) jos turinys pristatymo metu yra sugadinti, turėtumėte pateikti pretenziją naudodamiesi unikalia nuoroda, kurią gavote pateikę užsakymą – tiesiog spustelėkite „Pretenzija“ būsenos puslapio apačioje ir vadovaukitės nurodymais. Jums reikės išorinės ir vidinės pakuotės– įskaitant pristatymo etiketę – bei pačios žalos nuotraukų.
Lampemesteren.lt neatsako už transportavimo metu sugadintus produktus. Visada labai kruopščiai pakuojame jūsų užsakymą, kad kuo labiau sumažintume galimus pažeidimus siunčiant.
Jei turite klausimų ar problemų, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi. Su mumis galite susisiekti el. pašto adresu (
info@lampemesteren.lt), per tiesioginio pokalbio programėlę arba telefonu. Šiuo metu klientų aptarnavimo skyrius gali nagrinėti tik anglų kalba atsiųstas užklausas.