"The Audo" buvo sugalvota daug nuostabių minčių, kurios visiškai atitinka prekės ženklo "MENU" DNR. Po puikaus pasakojimo apie "Audo" buvome išlaisvinti ir pasiruošę tyrinėti patys. Esame ĮVERTINTI; jis toks estetiškai gražus ir jame jautiesi kaip namie. Kiekviena detalė yra gerai apgalvota, gerai apgalvota ir suderinta su likusiu interjeru.
Vizija buvo siekiama ištrinti ribas tarp darbo vietos ir namų. Joachimas paaiškino, kad su "Connected Spaces" jie nori suteikti mums VISĄ patirtį ir parodyti prekės ženklą pagal jo funkcijas. Ėjimas per MENU gaminius turėtų būti patirtis. Vos per vieną valandą jiems pavyko leisti mums patirti MENU. Kava buvo patiekta MENU puodelyje, geriame iš MENU stiklinių, sėdime ant didelės, gražios modulinės MENU sofos, o mūsų akis traukia gražūs MENU šviestuvai ir aksesuarai. MENU tikrai įaugo mums po oda, o mes čia praleidome tik valandą.
Audo siūlo kažką kiekvienam, nesvarbu, dėl kokios priežasties čia lankotės.
Reikia ypatingos nakvynės? Tuomet užsisakykite kambarį viešbutyje, pusryčiaukite kavinėje, ieškokite įdomių produktų parduotuvėje, apsilankykite bibliotekoje arba pasinaudokite ja kaip savo darbo vieta visai dienai - kava puiki, atmosfera ir aplinka fantastiška. Turėdami viziją sukurti "erdvę", kurioje galėtume būti kartu ir semtis įkvėpimo, negalite likti nesužavėti, priblokšti ir sužavėti - misija įvykdyta.
"Mes norime padaryti pasaulį geresnį."
"The Audo" yra lanksti žaidimų aikštelė.