Kaip pateikti užsakymą?Kai rasite tai, ko ieškote...
1) Įsidėkite gaminį į pirkinių krepšelį paspaudę DĖTI Į PIRKINIŲ KREPŠELĮ. Viršutiniame dešiniajame ekrano kampe pamatysite raudoną juostą su užrašu KREPŠELIS. Norėdami užbaigti pirkimą, spustelėkite EITI Į PIRKINIŲ KREPŠELĮ.
2) Dabar turite du pasirinkimus: TĘSTI APSIPIRKIMĄ arba KITAS ŽINGSNIS. Šioje vietoje taip pat galite įvesti nuolaidos kodą arba naudoti dovanų kortelę, pasirinkti pristatymo būdą arba pridėti užsakymo komentarų. Kai esate pasiruošę judėti toliau, spustelėkite KITAS ŽINGSNIS.
3) Čia galite įvesti savo asmeninę informaciją arba prisijungti, jei jau esate užsiregistravę kaip klientas. Taip pat galite užsiprenumeruoti mūsų naujienlaiškį arba pridėti kitą pristatymo adresą. Norėdami tęsti, turite sutikti su mūsų taisyklėmis ir sąlygomis. (Jas galite perskaityti spustelėję raudoną nuorodą.) Spustelėkite DAUGIAU.
4) Dabar turite galimybę atlikti sąskaitos išrašymo / pristatymo adreso arba pristatymo būdo pakeitimus. Pasirinkite pageidaujamą mokėjimo būdą ir spustelėkite KITAS ŽINGSNIS.
5) Jei mokate kreditine ar debetine kortele arba per „PayPal“, įveskite reikiamą informaciją ir vadovaukitės nurodymais. Kai pirkimas bus baigtas, pamatysite užsakymo patvirtinimą. (Jei mokate pagal sąskaitą faktūrą arba banko pavedimu, pereikite tiesiai prie patvirtinimo).
Ką daryti, jei neradau to, ko ieškau?Produktų galite ieškoti keliais skirtingais būdais:
1) Puslapio viršuje yra paieškos laukelis. Jame galite ieškoti konkretaus šviestuvo (PH 5), stiliaus ar tipo („lauko šviestuvai“), dizainerio ar gamintojo („Artemide“) arba net spalvos.
2) Pagrindiniame meniu rasite nuorodas, kurias spustelėję galite naršyti visą mūsų asortimentą, taip pat peržiūrėti naujienas, parduodamus gaminius, prekės ženklą, dizainerius ir daugybę įkvepiančių pasiūlymų bei straipsnių.
3) Kairėje puslapio pusėje paprastai yra paieškos skiltis, kurioje galite filtruoti paiešką pagal tipą, spalvą, medžiagą ir dar daugiau.
Ką daryti, jei vis tiek nieko nesuprantuSusisiekite su mumis telefonu +371 66 155 208 arba el. pašto adresu
info@lampemesteren.lt – mūsų klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojas mielai jums padės!
Šiuo metu klientų aptarnavimo skyrius gali nagrinėti tik anglų kalba atsiųstas užklausas.
Kaip galiu sumokėti už užsakymą?Svetainėje Lampemesteren.lt priimame mokėjimus kortelėmis VISA, „Mastercard“ arba „Maestro“. Taip pat priimame mokėjimus per „PayPal“ ir banko pavedimus. Prieš patvirtindami užsakymą galėsite pamatyti visus atitinkamus mokėjimo mokesčius.
Jei mokate kredito kortele, rezervuotą sumą iš jūsų sąskaitos išimsime per 2 darbo dienas.
Ar galiu sumokėti, kai užsakymas pristatomas?Visa užsakymo suma mokama tiesiogiai užsakymą pristatančiam kurjeriui.
Už didesnes nei 1300 EUR sumas grynaisiais pinigais atsiskaityti negalima
Ar galiu pateikti užsakymą paštu arba faksu?Ne. Saugumo sumetimais negalime priimti užsakymų paštu arba faksu. Mūsų Klientų aptarnavimo skyrius mielai padės jums atlikti šį procesą mūsų internetinėje parduotuvėje, tačiau patį užsakymą vis tiek turėsite pateikti patys.
Ar saugu mokėti internetu?Visiškai. Kadangi svetainėje Lampemesteren.com saugumas yra svarbiausias prioritetas, visas ryšys tarp kortelių turėtojų ir mūsų mokėjimo sistemos vyksta šifruotu SSL (angl. „Secure Socket Layer“) ryšiu. Kitaip tariant, prieigą prie jūsų duomenų turi tik „Nets“, kuri mūsų vardu surenka elektroninius mokėjimus. Mes matysime tik tai, ar jūsų operacija patvirtinta, ar ne.
Kokius dokumentus gausiu?Kai tik patvirtinsite užsakymą, atsiųsime jums užsakymo patvirtinimą, kuriame bus nurodyta, ką užsakėte ir už ką sumokėjote. Išsaugokite ir (arba) atsispausdinkite šį patvirtinimą, nes jis taip pat yra garantijos įrodymas.