DUK

Penki dažniausi

Kodėl negavau užsakymo patvirtinimo?
Jei negavote užsakymo patvirtinimo paštu, gali būti, kad neteisingai įvestas jūsų el. pašto adresas. Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių – jie gali greitai ištaisyti.

Kada iš manęs bus išskaičiuotas mokėjimas už pirkinį?
Mokėjimas už pirkinį nebus nurašomas tol, kol užsakymas nebus išsiųstas iš mūsų sandėlio.

Kada mano užsakymas bus pristatytas?
Siuntas pristatome visame pasaulyje ir siunčiame per UPS, GLS ir DSV. Pristatymo laikas priklauso nuo pristatymo adreso, taip pat nuo to, ar jūsų pageidaujamos spalvos / varianto gaminys yra sandėlyje. Specialių užsakymų pristatymo laikas gali būti ilgesnis – informaciją apie numatomą gamybos laiką rasite atskirų gaminių aprašymuose.

Jei įmanoma, jūsų užsakymas bus išsiųstas tą pačią dieną, kai pateiksite užsakymą.

Ar Lampemesteren.hu turi fizinę parduotuvę?
Taip, turime parduotuvę ir (arba) salonus Kopenhagoje ir savo būstinėje Ringkøbinge, Danijoje.

Ką daryti, jei kyla problemų su užsakytu gaminiu?
Greičiausias ir paprasčiausias būdas pareikšti pretenziją – pasinaudoti unikalia užsakymo būsenos nuoroda, kurią gavote pateikę užsakymą. Tiesiog būsenos puslapio apačioje spustelėkite „Pretenzija“ ir vadovaukitės instrukcijomis. Kai gausime jūsų pretenziją, kas nors iš mūsų klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojų ją išnagrinės ir kuo greičiau su jumis susisieks.

Kaip naudoti nuolaidos kodą?

1.Įdėkite prekę į pirkinių krepšelį.
2.Eikite į pirkinių krepšelį.
1 žingsnyje pamatysite langelį, kuriame galėsite įvesti nuolaidos kodą / dovanų kortelę.
4.Įveskite kodą ir spustelėkite „Atnaujinti“, kad jį aktyvuotumėte.

Toliau pateiktame vaizdo įraše galite tiksliai pamatyti, ką reikia daryti:

Apsipirkimas, užsakymas ir mokėjimas

Kaip pateikti užsakymą?
Kai rasite tai, ko ieškote...

1) Įsidėkite gaminį į pirkinių krepšelį paspaudę DĖTI Į PIRKINIŲ KREPŠELĮ. Viršutiniame dešiniajame ekrano kampe pamatysite raudoną juostą su užrašu KREPŠELIS. Norėdami užbaigti pirkimą, spustelėkite EITI Į PIRKINIŲ KREPŠELĮ.

2) Dabar turite du pasirinkimus: TĘSTI APSIPIRKIMĄ arba KITAS ŽINGSNIS. Šioje vietoje taip pat galite įvesti nuolaidos kodą arba naudoti dovanų kortelę, pasirinkti pristatymo būdą arba pridėti užsakymo komentarų. Kai esate pasiruošę judėti toliau, spustelėkite KITAS ŽINGSNIS.

3) Čia galite įvesti savo asmeninę informaciją arba prisijungti, jei jau esate užsiregistravę kaip klientas. Taip pat galite užsiprenumeruoti mūsų naujienlaiškį arba pridėti kitą pristatymo adresą. Norėdami tęsti, turite sutikti su mūsų taisyklėmis ir sąlygomis. (Jas galite perskaityti spustelėję raudoną nuorodą.) Spustelėkite DAUGIAU.

4) Dabar turite galimybę atlikti sąskaitos išrašymo / pristatymo adreso arba pristatymo būdo pakeitimus. Pasirinkite pageidaujamą mokėjimo būdą ir spustelėkite KITAS ŽINGSNIS.

5) Jei mokate kreditine ar debetine kortele arba per „PayPal“, įveskite reikiamą informaciją ir vadovaukitės nurodymais. Kai pirkimas bus baigtas, pamatysite užsakymo patvirtinimą. (Jei mokate pagal sąskaitą faktūrą arba banko pavedimu, pereikite tiesiai prie patvirtinimo).

Ką daryti, jei neradau to, ko ieškau?
Produktų galite ieškoti keliais skirtingais būdais:

1) Puslapio viršuje yra paieškos laukelis. Jame galite ieškoti konkretaus šviestuvo (PH 5), stiliaus ar tipo („lauko šviestuvai“), dizainerio ar gamintojo („Artemide“) arba net spalvos.

2) Pagrindiniame meniu rasite nuorodas, kurias spustelėję galite naršyti visą mūsų asortimentą, taip pat peržiūrėti naujienas, parduodamus gaminius, prekės ženklą, dizainerius ir daugybę įkvepiančių pasiūlymų bei straipsnių.

3) Kairėje puslapio pusėje paprastai yra paieškos skiltis, kurioje galite filtruoti paiešką pagal tipą, spalvą, medžiagą ir dar daugiau.

Ką daryti, jei vis tiek nieko nesuprantu
Susisiekite su mumis telefonu +371 66 155 208 arba el. pašto adresu info@lampemesteren.lt – mūsų klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojas mielai jums padės!
Šiuo metu klientų aptarnavimo skyrius gali nagrinėti tik anglų kalba atsiųstas užklausas.


Kaip galiu sumokėti už užsakymą?
Svetainėje Lampemesteren.lt priimame mokėjimus kortelėmis VISA, „Mastercard“ arba „Maestro“. Taip pat priimame mokėjimus per „PayPal“ ir banko pavedimus. Prieš patvirtindami užsakymą galėsite pamatyti visus atitinkamus mokėjimo mokesčius.
Jei mokate kredito kortele, rezervuotą sumą iš jūsų sąskaitos išimsime per 2 darbo dienas.

Ar galiu sumokėti, kai užsakymas pristatomas?
Visa užsakymo suma mokama tiesiogiai užsakymą pristatančiam kurjeriui.
Už didesnes nei 1300 EUR sumas grynaisiais pinigais atsiskaityti negalima

Ar galiu pateikti užsakymą paštu arba faksu?
Ne. Saugumo sumetimais negalime priimti užsakymų paštu arba faksu. Mūsų Klientų aptarnavimo skyrius mielai padės jums atlikti šį procesą mūsų internetinėje parduotuvėje, tačiau patį užsakymą vis tiek turėsite pateikti patys.

Ar saugu mokėti internetu?
Visiškai. Kadangi svetainėje Lampemesteren.com saugumas yra svarbiausias prioritetas, visas ryšys tarp kortelių turėtojų ir mūsų mokėjimo sistemos vyksta šifruotu SSL (angl. „Secure Socket Layer“) ryšiu. Kitaip tariant, prieigą prie jūsų duomenų turi tik „Nets“, kuri mūsų vardu surenka elektroninius mokėjimus. Mes matysime tik tai, ar jūsų operacija patvirtinta, ar ne.

Kokius dokumentus gausiu?
Kai tik patvirtinsite užsakymą, atsiųsime jums užsakymo patvirtinimą, kuriame bus nurodyta, ką užsakėte ir už ką sumokėjote. Išsaugokite ir (arba) atsispausdinkite šį patvirtinimą, nes jis taip pat yra garantijos įrodymas.

Siuntimas ir pristatymas

Kada bus pristatytas mano užsakymas?
Pristatome visame pasaulyje ir siunčiame per UPS, GLS ir DSV. Pristatymo laikas priklauso nuo pristatymo adreso, taip pat nuo to, ar jūsų pageidaujamos spalvos / varianto gaminys yra sandėlyje. Specialių užsakymų pristatymo laikas gali būti ilgesnis – informaciją apie numatomą gamybos laiką rasite atskirų gaminių aprašymuose.

Ar galiu užsakymą gauti kitu nei sąskaitos pateikimo adresu?
Taip. Užsakymo proceso metu turite galimybę įvesti kitą pristatymo adresą.

Ar galiu pakeisti pristatymo adresą pateikęs užsakymą?
Norėdami pakeisti pristatymo adresą, tiesiog naudokite unikalią užsakymo būsenos nuorodą, tačiau turėkite omenyje, kad negalite keisti užsakymo po to, kai už jį jau išrašyta sąskaita faktūra.

Kas atsitinka, jei mano užsakymas dingsta gabenimo metu?
Jei numatytoji pristatymo data jau praėjo, o užsakymo vis dar negavote, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda - ji mielai ištirs ir išsiaiškins, kas nutiko jūsų siuntai. Tiesiog atsiųskite mums laišką adresu info@lampemesteren.lt arba skambinkite mums +371 66 155 208.
Šiuo metu klientų aptarnavimo tarnyba gali nagrinėti tik anglų kalba atsiųstas užklausas.

Grąžinimas ir pretenzijos

Ką daryti, jei pristatant užsakymą pakuotė yra pažeista?
Gavę užsakymą patikrinkite, ar nėra matomų pažeidimų. Jei pakuotė yra pažeista arba pastebėjote kitų defekto požymių, priimkite pristatymą, atsižvelgdami į galimą pakuotės turinio sugadinimą, arba visiškai atsisakykite pristatymo ir leiskite siuntų gabenimo bendrovei grąžinti siuntą mums.

Ar galiu pateikti pretenziją dėl nekokybiško gaminio?
Apsipirkdami svetainėje Lampemesteren.lt galite pareikšti pretenziją dėl bet kokių defektų, atsiradusių per 24 mėnesius nuo pirkimo momento. Mes grąžinsime už pirkinį sumokėtą sumą, įskaitant siuntimo išlaidas, jei pretenzija bus patvirtinta.

Ar galiu grąžinti gaminį, kuris manęs netenkina?
Taip, gaminį galite grąžinti per 100 dienų nuo jo gavimo dienos ir atgauti u- gaminį sumokėtą sumą, išskaičius siuntimo išlaidas.

Jei grąžinate gaminį, nes persigalvojote, mokate už siuntimą.

Jei gaminys buvo sumontuotas arba ant jo matomi bet kokie naudojimo, nusidėvėjimo ar sugadinimo požymiai, pasiliekame teisę atsisakyti grąžinamą gaminį priimti.
Daugiau informacijos apie pretenzijas rasite čia.

Daugiau informacijos apie grąžinimą rasite čia.

Daugiau informacijos apie grąžinimą rasite čia.